top of page

Prisliste Privatkunder

V1.0.3 / fra 01.03.2025)

(Alle priser her er oppgitt inkl. mva. Vi regner normalt 1 mnd som 4 uker fra ukedag til ukedag)​

​​

Egen hylle

  • Standardhylle               = 123,-/uke

    • Enkel seksjon

      • 75 cm bred * 200 cm høy * 40 cm dyp. 

      • Klær: Opp til 3 hyller og 1 heng, eller 2 heng​

      • Ting og tang: Opp til 4 hyller. Valgfri dybde på hyller.

    • Velges for en avdeling

    • Velg hva du vil selge og hvordan du vil presentere hylle og varer. 

    • Følg opp hyllen selv for å holde den ryddig og attraktiv

    • + 25% provisjon

    • Inkludert gratis kaffe når du ser til hyllen din (verdi 20,-/stk) 

​​​

  • Plusshylle                     = 999,-/mnd

    • Dobbel seksjon/størrelse.

      • 150 cm bred * 200 cm høy * 40 cm dyp. 

      • ​​​Opp til 6 hyller og 2 heng, eller 4 heng​ og 2 hyller

    • Uavhengig av avdelinger

    • Bedre synlighet / plassering

    • Velg hva du vil selge og hvordan du vil presentere hylle og varer

    • Vi har daglig tilsyn med hyllen og rydder i varene dine jevnlig​

    • + 20% provisjon

    • Inkludert gratis kaffe når du ser til hyllen din (verdi 20,-/stk) 

​​​​​​​

​​​

Enkeltvarer i felleshylle

  • Salg av enkeltvarer krever løpende abonnement på salgsplass

  • Ingen bindingstid

  • Begrenset antall varer samtidig i butikk

    • Selg noe, eller ta noe hjem for å frigjøre plass til nye ting

    • Book 1 eller flere "abonnement", avhengig av hvor mye du ønsker å selge til enhver tid

    • En kan også samle flere småting i samlet pose/kassesalg

    • En kan ikke ha flere varer på samme varenummer

    • Gjelder "Normale" varer som får plass i standardhyller

  • Varene plasseres i felleshyller som vi følger opp​

  • Årsabonnement         = 1230,-/år

    • Selg opp til 15 ting samtidig

    • + 25% provisjon

    • Inkludert gratis kaffe når du fyller på varer (verdi 20,-/stk) 

  • Månedsabonnement.  =  123,-/mnd

    • Selg opp til 15 ting samtidig

    • +25% provisjon

    • Inkludert gratis kaffe når du fyller på varer (verdi 20,-/stk) 

Tilvalg og tillegg

For selgere med egen hylle:     50,-/uke/stk

Kjøp tilvalg for hele eller deler av salgsperioden. 

Ordnes i kassen ved innsjekk eller underveis i bookingen

Praktisk f.eks. ved ferie

  • Varekø = Vi lagrer forberedte varer hos oss, og etterfyller hyllen din ved behov

  • Daglig tilsyn = Vi sjekker hyllen din, rydder og holder den presentabel

  • Vareparkering = Er det fullt ved forlenging oppbevarer vi varene dine på butikklager, og henger de opp i ny hylle når det er ledig​​    

​​​​​​​​​​

For alle selgere:

Kjøp tilvalg for enklere salg

Tilvalgene bestiller du på mail til hei@lupn.no eller i kassen ved innsjekking

  • Sett varene fra deg, så ordner vi resten    10,-/vare​

    • Vi registrerer varene og finner en grei salgspris

    • (ønsker du å bestemme pris, så registrer du varene selv)

    • Vi gjør varene klare for salg (ikke vask/reperasjon)​

    • Vi setter opp hyllen

  • Vi ordner utsjekken for deg                 100,- + 5,-/vare​

    • Vi tar ned hyllen/varene dine og klargjør de for henting​

    • De legges på lageret vårt for henting innen 7 dager

    • Vi gjør dette gratis for alle selgere som donerer samtlige varer de har igjen ved endt salgsperiode.

  • Lagring av varer                                    10,-/uke/enhet​

    • Minimumsfakturering 25,-

    • Rabatt:

      • 25% rabatt ved 10 eller flere

      • 50% rabatt ved 50 eller flere

      • Med 10 og 50 menes produktet av enheter og uker (f.eks. 10 enheter i 1 uke = 10)​

    • Vi lagrer dine ting på lageret vårt

    • Praktisk om du skal ha hylle igjen snart, eller om du har ryddet ut julen og vil vente til julesesongen med å selge det

    • Enhet = standard søppelsekk/bananeske/medium flyttekasse

    • For kundes risiko og ikke for oppbevaring av verdifulle ting

    • Lager med begrenset adgang, så uthenting må avtales

    • Kun for mindre partier pr. kunde

Tillegg:

  • Manglende utsjekk iht. booking

    • Vi forlenger ved kapasitet løpende salgsplassen dag for dag, for std. dagsleie

    • Forlenges frem til utsjekk skjer og i maks 14 dager​

    • Hyllen tas ned

      • når det ikke er ledig kapasitet lenger

      • ikke er dekning for å belaste videre leie og tillegg

      • på dag 14 etter avtalt utsjekk

      • Selger belastes i disse tilfellene omkostninger for utsjekk på 300,- + 5,-/vare

  • Leie pr omsetning innenfor aktiv salgsplass:

    • Deler av leien knyttes til solgte varer (kommisjonsprovisjon)

    • Oppgis i % av salgspris og tilkommer ordinært på alt salg i kassen

    • Andre satser iht. kampanjer ol. spesifiseres i informasjon ved booking

  • Provisjon ved salg av varer som ikke er tilknyttet aktiv salgsplass

    • 50% innenfor 21 dager etter endt salgsperiode ​

    • 100% etter 21 dager etter endt salgsperiode

​​​​​​​

1) Du leier hylle i 1 uke, du selger 50 ting for 7.500,-. Du har da betalt 200,- for salgsplassen, og vil få utbetalt 6.075,- fra salget.

      

Kafé
Andre tjenester

Da er du påmeldt våre nyhetsbrev fremover

Velkommen til en trivelig butikk, en god deal og en bærekraftig fremtid! 

I Lupn-butikken selger vanlige folk ting de har til overs.

Det kan være både ubrukt og brukt - men aldri oppbrukt.

I tillegg kan bedrifter og foreninger selge ting i butikken og på våre arrangementer.


De selger tingene sine til helt vanlige folk - både de som søker etter noe spesielt, og de som bare leter etter den gode shoppingfølelsen.

Vi ordner alt rundt salget, så det blir en enkel handel.

Åpningstider

Man-Fre:   10-19
Lørdag:     10-18
Søndag:     Stengt

Stengt:

Juleaften, påskeaften, onsdag før skjærtorsdag, samt bevegelige og faste helligdager.

Andre avvik annonseres Facebook

Kontakt oss

Tlf: 411 36 150 (butikk)

Lupn / Eikundarsund AS
Lindøyveien 8,
4373 Egersund,
Norge

vipps logo
visa-logo-800x450_edited.png
MasteCard logo
Pensopay logo

Lupn er en virksomhet under Eikundarsund AS, 932 941 570

Bank 3132 25 52567

©2024- Eikundarsund AS

bottom of page